Ok, er is al lang niet meer ge-update. Tijd voor wat uitleg voor de hordes mensen die deze blog niet lezen.
Het project is flink aangepast. We gaan geen interactieve superhelden film adventure fahrenheit rip-off meer maken. We gaan nu gewoon een old skool adventure maken. Maar dan niet point and click maar point and hold, zoals mijn partner in crime zo mooi bedacht had.
Anyway, het project is dus flink omgegooid. Het heet nu Falcon, er is een nieuw verhaal en nieuwe gameplay.
Ik ben al flink aan het programmeren geweest aan interacties en die werken tot nu toe allemaal heel cool, zonder dat je hoeft te klikken. Vrij vloeiend allemaal en dat is mooi want dat was mijn doel. Tot nu toe waren er wel een aantal mensen onder de indruk en dat is fijn want dat bevestigt voor mij dat ik iets interessants en nieuws aan het maken ben.
En ik heb zojuist de inventory in mekaar geprogrammeerd alsof het niks was :) En dat werkt. Ik kan van kamer switchen en daar objecten aanklikken (straks wijzen) die daar van status veranderen en dan in de inventory verschijnen en daar extra toelichting krijgen als je er met je muis overheen gaat.
Tot zover de update.
dinsdag 20 mei 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten